Fără Dumnezeu

Cea mai mare tragedie a secolului al XX-lea este că religia a subminat moralitatea.

Să râdem cu Sfânta Lumină (ACTUALIZAT)

with 32 comments

Hristos a inviat din morti

Ca ţară de ortodocşi, e mare mirare cum boborul nu a cunoscut încă „cea mai mare minune a lumii ortodoxe”. Cum adică nu ştiţi despre ce e vorba? Păi să vă spun: un popă mare intră singur în aşa-zisul mormânt al lui Iisus. Are o lumânare cu el. Apoi iese cu ea aprinsă şi spune că s-a aprins spontan, deci e de la Dumnezeu. Toată lumea îl crede pe cuvânt, în consecinţă paistaşii, baptiştii, evreii şi fanii lui Keith Flint se închină la zeitatea greşită.

Aşa mare e minunea, că la greci se transmit în direct urletele şi îmbulzeala gloatei din faţa mormântului, pe şaptezeci de posturi TV. Nici vorbă de filmat înăuntru, de frica masonilor şi a tehnologiei lor avansate, gen camere de filmat etc.

De acolo, „torţa olimpică” pleacă în turneu prin toată lumea ortodoxă. La noi nu numai că nu a ajuns niciodată până anul ăsta, dar ortodoxul de rând habar nu are despre ea. În speranţa unei lovituri de imagine, domnul Ilie Ciobotea a decretat să se aducă flacăra cu avionul, s-o vadă prostimea şi să se bucure. Zis şi făcut.

În alt film, un parlamentar isteţ, nu contează care, a avut năstruşnica idee să se suie într-un avion de-al lui Patriciu şi să aducă personal flacăra de la Ierusalim la Suceava. S-a mişcat mai repede şi în Moldova „lumina” de la Bucureşti n-a mai ajuns.

Bineînţeles, oamenii în sutană s-au supărat foc, că cum adică să le ia un politician faţa. Au murmurat iritaţi în bărbi că „lumina” lor e aia oficială, că n-a fost sfinţită de Ilie Ciobotea (de parcă ceva divin mai are nevoie de sfinţire), au îndrugat ceva despre campania electorală, au bătut din picioare şi au plecat.

Nu-i aşa că-i frumos de Paşti?

UPDATE: la sfatul unor creștini cărora le pasă, am căutat pe net înregistrări video cu „lumina sfântă care nu arde”. În afară de oameni care se jucau cu flacăra cum mă jucam eu cu aragazul când eram mic, nu am găsit pe nimeni în stare să țină flacăra măcar 5 secunde pe față, nemișcată. Și erau filme din toți anii recenți, mai puțin din 2006. Iată și motivul, courtesy of TLP:

Written by GodlessBastard

23 Aprilie, 2009 la 11:24

Publicat în Fără Dumnezeu

32 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. S-a transmis si la noi in direct la Radio Romania Actualitati – carevasazica postul national si public de radio, la care e imposibil sa nu auzi cel putin odata pe zi o emisiune religioasa – daca e sa intram in detalii in principal crestin ortodoxa, desi ca stat suntem o republica laica – spuneam ca a fost transmisa in direct miraculoasa aprindere ce se petrece intr-un loc pitulat, ca deh, ar fi minunea prea mare daca s-ar petrece chiar in fata publicului spectator, nu?
    Lasand deoparte balamucul de dinainte si din timpul aprinderii, insa odata ce nea’ a iesit cu flacara la lumina (sic), au inceput sa bata la greu niste clopote serioase, Si bateau si bateau de mi se acrise mie care ascultam la radio. Imi inchipui cat de bezmetic poti iesi de-acolo, convins ca ai vazut o minune, cand defapt n-ai vazut nimic.
    Cei care merg acolo ca sa vada un miracol sunt convinsi ca l-au vazut. Nu cred ca ajunge vreun individ echilibrat pe-acolo ca sa vada ce se intanpla cu adevarat si nu sa vada ca se petrece o minune. Nu de alta dar ma gandesc ce calcatura in picioare se petrece la Ground Zero. Doar ce-am vazut cum s-au imbrancit si calcat in picioare multimea de credinciosi mai deunazi la impartirea agheazmei ;)

    Pezevenghiu

    24 Aprilie, 2009 at 22:47

  2. La inceput, scriai ceva de genul ca nu exista site ateist serios romanesc, si simteam ca vrei sa spui prin asta ca ai de gand sa postezi ceva serios. ateu, dar serios. nu imi trecea prin cap ca o sa ai de gand sa postezi articole demne de revistele de scandal. imi pareai un tanar foarte inteligent, si foarte cult. cum ai putut sa te cobori la asa ceva!

    monica miholca

    25 Aprilie, 2009 at 18:44

    • Site-ul e abia la inceput, se cristalizeaza multe chestii in momentul asta. Descrierea aia se poate actualiza oricand.

      Nu e ca si cum as duce lipsa de articole interesante – chiar acum lucram la traducerea unei mese rotunde intre 4 din cei mai mari atei ai lumii, acolo totul va fi serios, nici urma de mistocareala.

      Daca tot vreti sa puricati articolul asta, intr-adevar, este scris intr-o nota amuzanta, dar nu jigneste pe nimeni – afara de zeitatea la care va inchinati si in care eu nu cred. Si bineinteles, o zeitate asa cum e dumnezeul crestin nu are nevoie sa-i sariti dumneavoastra in aparare, se descurca si singur.

      „Prostime” mai inseamna si „multime” sau „popor” si asta e sensul pe care l-am folosit, asa ca nu are rost sa va simtiti jignita.

      GodlessBastard

      27 Aprilie, 2009 at 09:12

      • Draga Scrabble, eu nu am citit articolul pe care l-ai pus, nu ma refeream la el.ma refeream in general la ce ai postat pe blogul tau.
        sigur ca nu e nevoie sa ii sar in ajutor Domnului si Dumnezeului meu! asa cum nici o sageata nu ajunge pana la soare, nici jignirile zidirii Lui nu ii submineaza stralucirea.
        m-am mirat numai cum de un tanar care pare (si cred ca este) inteligent si cult, sa se coboare la asemenea josnicii. despre asta vorbeam si e regretabil!
        din intamplare, chiar am vazut prima parte din interviul de care vorbesti. era Richard Dawkins si inca 3, da, cred ca e vorba de acelasi interviu.
        ei din pacate nu cunosc decat catolicismul(de fapt nici pe acesta nu-l cunosc). daca ar cunoaste ortodoxia, ar vedea ca multe din intrebrile (voite de ei ca fiind retorice) isi gasesc raspunsul in ortodoxia noastra. problema e ca nu poti cunoaste ortodoxia fara sa o simti, si nici pe Dumnezeu fara sa il cauti.
        cred ca ti-am mai recomandat o data Viata si lucrarile Parintelui Seraphim Rose. si o mai fac, in speranta ca, in ciuda simtului tau critic extrem de ascutit (si te inteleg, si eu il am! si ma chinuie) o vei cauta. daca o gasesc in format electronic o sa iti dau adresa.
        parintele a fost un erudit. un american nascut intr-o familie protestanta, care nu a gasit un raspuns in religia superficiala in care a crescut, vazand in ea numai o manifestare exterioara. asta nu l-a multumit. asa ca a cautat Adevarul in cele mai diferite credinte si filozofii. daca citesti cartea, vei gasi pasaje din scrisorile lui de la inceputuri, din tineretea lui, filozofice, extrem de interesante si de fine, in care probabil iti vei regasi o multime din intrebarile tale personale! si el a fost ateu o vreme, mai ateu decat tine si mult, mult mai vehement! iti recomand cu mare drag cartea! eu l-am iubit pe parintele, pentru ca avea o onestitate fundamentala care mergea pana la jertfa de sine pentru gasirea Adevarului, pentru cunoasterea Adevarului. si a peregrinat o vreme indelungata prin filosofii si religii. in final, a cunoscut ortodoxia de care nu s-a mai despartit niciodata.
        iar scrierile lui sunt atat de profunde si de impresionante, incat demoleaza orice prejudecata; si oricarei intelegeri superficiale a lucrurilor ii contrapune o analiza fina si profunda, exacta, pentru ca nu accepta nici un compromis.
        desi in inima mea am mai avut oarecere indoieli, am mai urmarit si eu unele din discutiile astea intre ateisti (cu pretentie, ca sa zic asa). si bine am facut, ca acum nu mai am nici o indoiala! ei spun ce spun, fiindca nu stiu mai mult, fiindca nu stiu ce spun! m-am lamurit de unde vine necredinta lor.
        dar eu nu mai am nici o indoiala, marturisesc si cred in Domnul Dumnezeul meu.
        sa nu crezi ca ma simt jignita, nu m-ai jignit si nu m-ai suparat cu nimic.
        simt numai ca trebuie sa spun anumite lucruri, ca nu cumva sa nu le cunosti, si sa nu existe posibilitatea ca, aflandu-le, sa se schimbe ceva in tine.

        monica miholca

        27 Aprilie, 2009 at 13:48

      • Cred ca da, vorbim despre aceeasi dezbatere. Cand o sa fie gata traducerea, va astept aici sa le demontati argumentele celor patru Satane cu scrierile lui Seraphim Rose :))

        GodlessBastard

        27 Aprilie, 2009 at 14:04

    • nu cred ca am sa mai trec pe aici. e pierdere de vreme. lupta mea e inauntru.ca si a ta!
      in rest, numai bine!

      monica miholca

      27 Aprilie, 2009 at 14:13

      • am zis eu Satane oamenilor acelora? pana unde te intinzi Scrabble!de ce pui in gura mea vorbe pe care nu le-as spune niciodata?!

        monica miholca

        27 Aprilie, 2009 at 14:14

      • Sa inteleg ca nu aveti simtul umorului? Macar de-as fi eu un drac asa de mare ca Dawkins :))

        GodlessBastard

        27 Aprilie, 2009 at 15:01

  3. Dar draga Scrabble, nu suntem noi totusi un neam de ortodocsi? nu au fost ortodocsi stramosii nostri?

    monica miholca

    25 Aprilie, 2009 at 18:47

    • Ce relevanta are asta? E de ajuns sa ne uitam la situatia demografica a Romaniei de astazi si sa observam ca doar ~80% se declara crestini ortodocsi. Ce ne facem cu restul? Ii convertim cu forta la ortodoxism? Le furam locasurile de rugaciune? Le bagam pe gat ortodoxia in scoli?

      Va invit sa cititi raportul despre extremism in Biserica Ortodoxa Romana pe care il gasiti pe acest blog. Veti vedea acolo cum BOR s-a folosit de-a lungul timpului de mesajul nationalist-extremist, la fel cum va folositi dumneavoastra, pentru a inocula ideea cretina ca roman = crestin ortodox.

      GodlessBastard

      27 Aprilie, 2009 at 09:21

      • Stramosii nostri au fost ortodocsi, declarati ortodocsi.
        in ce priveste identitatea religioasa, fiecare si-o asuma pe a sa. lucrul acesta nu depinde asa de mult de imprejurari exterioare, cum crezi tu.

        monica miholca

        27 Aprilie, 2009 at 13:51

      • Tot n-am inteles ce-ati vrut sa spuneti pana la urma cu „stramosii nostri au fost ortodocsi”.

        Ce daca au fost? Simtiti ca va da treaba asta un fel de dispensa pentru a impune religia crestina sau oricare alta in scolile de stat? Sau cum?

        GodlessBastard

        27 Aprilie, 2009 at 14:00

      • Draga Scrabble, eu nu vreau sa impun nimic. chiar imi vine sa rad cand imi spui asa ceva!ca eu am destul de lupta cu mine, nu ma leg eu de altii.
        identitatea religioasa e problema fiecaruia.
        am vrut sa spun ca nu inteleg de ce te miri asa tare de faptul ca exista o tendinta ca ortodoxia sa fie prezenta in scoli?
        in orice caz, nu va mai fi prezenta pentru multa vreme. si nu am nimic de spus. poftim, sa fie o societate laica, ca si cea franceza de exemplu. si chiar daca copiii mei nu vor mai spune rugaciunea de dimineata la scoala, eu oricum o sa am grija sa o spuna acasa, si sa ii cresc in credinta ortodoxa.
        nu stiu ce de ai impresia ca noi (eu sau altii ca mine) am vrea sa ne impunem religia. nu e adevarat. credinta nu vine din afara. asta se intampla in sufletul fiecaruia. nu e treaba mea sa ma amestec, nici nu vreau, nici nu e frumos. de altfel, credinta nu are nici o valoare daca nu e traita in suflet, si nu inafara. prin urmare, cel care vrea sa fie ortodox si credincios asa va fi, fara nici o opreliste.

        monica miholca

        27 Aprilie, 2009 at 14:10

    • stamosii nostri au fost convertiti la crestinism! au preluat aceasta credinta mai usor decat altii probabil datorita credintei precrestine intr-un zeu suprem. au ramas insa in teritoriu credinte anterioare crestinismului pe care multi le considera crestine dar nu sunt, ex: credinta in iele, in moroi(strigoi), paparude si altele pe care nu le stiu eu. de altfel acest lucru este normal si peste tot s-a intamplat asa indiferent de convertirea la o noua religie.
      identitatea religioasa nu si-o asuma nimeni atata timp cat fiecare dintre noi este convertit in primele luni de viata!

      bliss

      27 Aprilie, 2009 at 14:20

  4. Si ce spune asa deosebit acel articol, scrabble? Ca dintotdeauna au existat rivalitati intre Biserici… Asta se stie, si o stie si Dumnezeu foarte bine. Insa acest lucru nu impiedica ca Sfanta Lumina sa se aprinda.
    Mai chinui-te si vino cu ceva mai convingator, nu doar cu un articol izolat al unei tipe care scrie si ea sa se afle in treaba. Eventual in limba romana, daca vrei sa convingi pe cineva!

    Corneliu

    26 Aprilie, 2009 at 19:10

    • Nu stiu despre ce articol vorbiti, ce-am scris aici este 100% creatie personala, inspirat fiind de ce-am vazut la televizor si pe internet.

      De asemenea, nu inteleg la ce va referiti cand pomeniti limba engleza.

      GodlessBastard

      27 Aprilie, 2009 at 09:15

      • Articolul de la link… Sa inteleg ca nici macar pe tine nu te-a convins, incat ai si uitat de el? Lol

        Corneliu

        27 Aprilie, 2009 at 10:16

      • Am crezut ca vorbiti despre un link din articolele publicate de mine.

        Linkul din comentariul meu era pentru Pezevenghiu. Rostul sau este sa arate cum se comporta mari fete bisericesti ortodoxe in fata celui mai sfant loc al crestinismului si unde cel mai mare „miracol” ortodox are loc: ca niste maimute care se bat pe o bucata de carne. In mileniul al treilea ditamai patriarhii se trag de barbi si isi sufla in lumanari unii altora. Ce e sfant aici?

        Si de ce e autoarea cretina, pentru ca a relatat asta?

        GodlessBastard

        27 Aprilie, 2009 at 13:20

      • Daca tu gasesti pe undeva cuvantul „cretina” in ceea ce am postat eu, ai o bila alba de la mine.
        Nu stiu, de unde le scoti omule! Ti-am mai spus eu tie ca tie iti place sa intelegi ceea ce vrei! Acum se pare ca adaugi si cuvinte din burta. Asa cum ai facut si cu postarea Monicai.
        Daca vrei sa vii un avocat al ateismului, va trebui sa faci mai mult de atat ca sa convingi si pe altii1

        Corneliu

        27 Aprilie, 2009 at 17:10

  5. „Ca dintotdeauna au existat rivalitati intre Biserici… Asta se stie, si o stie si Dumnezeu foarte bine” afirma cu seninatate Corneliu!Ma intreb de unde stie el ce stie Dumnezeu?! Lui i se pare probabil perfect normal sa ia lumina de la o lumanare aprinsa cu bricheta si prezentata drept sfanta! Ceea ce el considera un caz izolat, confundand Telegraph UK cu Evenimentul Zilei si prezentat de o persoana care nu are ce face, este de fapt ceva des intalnit! Luptele care se dau in fata Sfantului Mormant intre fetele bisericesti de diverse rituri au ajuns de pomina! Cunoasterea unei forme de lupta probabil ca este o conditie obligatorie a profesiei de preot, cel putin asa am concluzionat in urma unei batai vazuta intr-un reportaj tv acum cateva luni! Poate ne explici si noua Corneliu ce ti se pare tie sfant, sau mai bine zis cum a putut avea loc incidentul descris in articol, adica un preot ii stinge altuia lumanarea cu lumina considerata sfanta doar de intrega lume ortodoxa(destul de straniu, tinand cont de faptul ca e pe teritoriul israel, biserica catolica nici nu vrea sa auda de asa ceva, iar musulmanii considera ca e un fals, nu mai zic de faptul ca se aprinde doar de vreo mie si ceva de ani si nimeni nu are voie sa vada de unde vine)-sa revin, preotul respectiv care a suflat in lumanare stie ceva ce noi nu stim? Si poate ai si vreo explicatie in legatura cu faptul ca preotii care au adus lumina au declarat ca lumina sfanta si oficiala este cea adusa de EI si nu adusa de o persoana care nu este preot! Sa inteleg ca nu conteaza sursa ci calitatea celui care o aduce?! Mi se pare normal ca GB sa scrie intamplarea intr-un mod hazliu pt ca e de tot rasul! Impreuna cu manualul de religie pentru copii! Extremismul religios a inceput sa atinga cote alarmante la nivel international. Credeam ca este doar „la ei”, insa vad incet,incet ca ajunge si pe la noi.

    bliss

    27 Aprilie, 2009 at 14:07

    • Bliss, de ce te incapatanezi si traiesti in lumea pe care ti-o creeaza mass-media? Pune mana pe o carte, informeaza-te citeste din ambele surse si discerne informatia. Tu ai impresia ca eu nu stiu ca Biserica are si uscaturile ei? Crezi ca-mi afecteaza cu ceva credinta acest lucru? Ei bine, nu! Sunt destui preoti si monahi care acum ard in Iad.
      Evident ca nu stiu tot ce stie Dumnezeu, dar cu siguranta ceea ce stiu oamenii, stie si EL. Si daca eu stiu ca exista rivalitati intre biserici, concluzia o poti trage singura chiar si tu despre ceea ce stie Dumnezeu. Nu e greu, nu-i asa?

      Corneliu

      27 Aprilie, 2009 at 17:13

  6. draga Corneliu, regret sa te informez, dar nu pun mana pe o carte ci pe mai multe carti! Tocmai d-aia am ajuns la concluzia ca unele minciunele sau lucruri neclare/neantelese/induse cu rea intentie, dauneaza grav sanatatii…. psihice-vezi forumul pe unde mai intri din cand in cand!
    si ca sa nu zici ca sunt rea, iti spun o povestioara vesela de felul ei. fostul preot de la mine din sat, un om intelept de altfel, la pictarea bisericii a pus pictorul sa-l picteze pe diavol pe unul din pereti. pictorul, nevrand sa-l dezamageasca pe preot, oricum stia ca acesta nu are cum sa-l contrazica, s-a apucat de treaba. asa ca a pictat un tap oarecare pe 2 picioare, cu o figura oarecum umana, iar pe langa el, dansand in hora, alti tapisori mai mici, ceva ce semana cu „perinita” mai ales ca toti dansau. preotul, sigur, avea intentii bune. pana la urma credinciosul, mai ales nescolit (era un sat de tarani), care o lua pe-alaturi era bine sa aibe si o imagine vizuala a ceea ce-l asteapta in urma amenintarilor preotului. insa, bunicii obisnuiau sa ne ameninte cand ne plictiseam” daca nu esti cuminte te ia al d-colo”. deci vezi, eu am crescut cu niste chestii eronate, precum si alte persoane care au aceeasi parere despre ingeri si demoni din picturi si alte reprezentari iconografice sau artistice, care sunt simbolistice de cele mai multe ori-ma refer la cele ce reprezinta entitatile celeste, „raiul”, „iadul”, etc- iar acest aspect nu prea se mentioneaza ci din contra este incurajat.
    si in plus de asta, cand se merge pe firul biblic si se fac descoperiri arheologice teologii sunt primii care se opun aflarii adevarului.biblia saraca, a fost in asa hal tradusa, modificata, trunchiata si interpretata sa sune cum vor unii, ca mai au putin si spun ca nu este adevarat ce scrie acolo si or sa scrie alta!

    bliss

    27 Aprilie, 2009 at 20:29

    • Bliss, si care au fost ultimele carti pe care le-ai citit? Daca tot ai o parere atat de bine formata, macar sper ca a fost concretizata in urma unei lecturi echilibrate, adica in egala masura a cartilor de factura atee, cat si a cartilor crestine, nu? Asadar, care au fost ultime doua carti atee si care au fost ultimele doua carti crestine pe care le-ai citit?

      Corneliu

      28 Aprilie, 2009 at 19:45

      • o sa-ti indeplinesc cerinta si o sa enumar doar 2 din fiecare:
        biblia-o citesc in continuare a 2-a oara, cartea lui enoch,

        la cartile „atee” o sa enumar doar doua care au legatura cu scrierile biblice
        dinastia lui isus-james d tabor
        lacasurile secrete ale leului-autorul nu mi-l amintesc acum
        si nu am o parere bine formata ci incerc sa-mi fac o parere! asta o sa dureze ceva ani tinand cont de bogatia scrierilor care exista in acest domeniu-dar… cum e un indemn pe undeva „cerceteaza tot si ia doar ce e bun”

        bliss

        28 Aprilie, 2009 at 20:54

  7. aaa! si sa nu uit, spaima crestinismului: gasirea corpului lui Isus! saracul, pana cand si dreptul de a fi pe jumate uman i s-a luat!

    bliss

    27 Aprilie, 2009 at 20:33

    • Se tem de acest lucru doar necredinciosii… Un crestin adevarat nu are nici o problema sa creada o asemenea aberatie. Deci, mai gandeste-te!
      Mai degraba intre spaimele crestinilor se numara aceea ca prea multi oameni ajung in Iad. Iti recomand o carte: „Intre Iadul deznadejdii si Iadul smereniei” – Sfantul Siluan Athonitul.

      Corneliu

      28 Aprilie, 2009 at 19:49

      • mai Corneliu, tu ma distrezi! chiar tu crezi ca esti atat de credincios dar daca s-ar gasi corpul respectiv ai crede ca este o aberatie! deci ai nega dovada palpabila sa zicem, a existentei unei fiinte care se pare ca si-a dat viata pentru noi! crestinismul timpuriu s-a schimbat mult fata de ceea ce cunoastem noi in prezent! tocmai din anumite motive „de credinta” episcopul atanasiu a dat ordin prin sec 4 sa fie distrusa orice scriere care nu intra in codexul canonic fixat de el. de altfel si evangheliile au fost alese intr-un mod cel putin straniu- 4 puncte cardinale 4 evanghelii. aceste lucrari religioase, desi considerate sacre au trebuit sa fie canonizate de biserica! si altele pe care nu am timp si nici chef sa le insir, de altfel ma feresc de astfel de discutii! deci, mai Corneliu, cine sunt necredinciosii? consiliul de la niceea taia si spanzura in materie de scrieri religioase, din cand in cand si la indemnul vreunui suveran. deci, dupa cum vezi, treaba e complicata, cel putin pt unii ca mine!

        o sa o caut cand voi putea desi dupa titlu banuiesc la ce se refera

        bliss

        28 Aprilie, 2009 at 21:33

      • Vai, dar cum se poate sa uitam ca cei care au decis canonul biblic erau inspirati de Duhul Sfant?

        GodlessBastard

        29 Aprilie, 2009 at 08:22

  8. Voi va credeti atat de siguri si de destepti incat credeti ca puteti patrunde orice taina cu mintile voastre. Tocmai aici sunteti pacaliti in mandria voastra de diavol.
    Incercati sa explicati absolut orice lucru care la prima vedere nu pare logic. Logica aceasta „imediata” va creeaza granite in evolutia spirituala. In fine, cautati voi raspunsurile prin alta parte si fiti fericiti in asa-zisa voastra „iluminare”. Eu o sa fiu fericit langa Dumnezeu!
    Oricum, ca fapt divers, cautati despre „pariul lui Pascal”.
    Acest schimb de replici nu conduce nicaieri si nu este de folos nimanui. Va doresc numai bine! La revedere!

    Corneliu

    1 Mai, 2009 at 13:04

    • „Tocmai aici sunteti pacaliti in mandria voastra de diavol.
      Incercati sa explicati absolut orice lucru care la prima vedere nu pare logic” aici ai dat cu stangu’n dreptu’. de fapt chiar ma gandeam cand o sa dai un raspuns de acest gen-sa stii ca nu e ceva iesit din comun, acest lucru legat de diavol, iad, focurile iadului, etc.il aud foarte des de la persoanele care se considera credincioase! la faza cu evolutia spirituala ai zis intr-adevar un lucru inteligent- doar ca orice experienta face parte din evolutia noastra spirituala, chiar si cea a lui GB.
      cunosc si eu cateva persoane credincioase si evoluate spiritual (am scris intentionat pt ca nu sunt unul si acelasi lucru) si am cu ele niste dialoguri foarte… interesante. de la ele nu am primit niciodata un raspuns similar celor mentionate mai sus. poate din cauza ca unii „vad” dincolo de material! da, am auzit si eu de pariul lui pascal, se face mare caz de el.
      si tie iti doresc mult bine, dar sa si intalnesti numai oameni minunati in drumul tau.

      bliss

      1 Mai, 2009 at 15:47

    • As zice mai degraba ca tu iti negi umanitatea facand din ratiunea si curiozitatea specific omenesti o bataie de joc.

      Tu gasesti valoare in prostie, in a sta cu capul plecat, in a nu pune intrebari, in a accepta soarta tesuta de zeitatea careia i te inchini.

      Eu, intre timp, ma bucur ca imi traiesc viata si ca exista oameni care au ingorat piedicile si betele bagate-n roatele progresului de religii de-a lungul timpului.

      Nici Dumnezeul crestin, daca ar exista, n-ar fi de acord cu tine.

      GodlessBastard

      5 Mai, 2009 at 18:57


Lasă un răspuns

